Veel gestelde vragen

1)      Hoe moet ik mij aanmelden voor het lidmaatschap?

Wij kennen in de basis 3 soorten lidmaatschap. Het zomerlidmaatschap loopt van 1 april tot en met 30 september. Het winterlidmaatschap loopt van 1 oktober tot en met 31 maart.
Een jaarabonnement loopt van 1 april t/m 31 maart van het volgende jaar.

Daarnaast is er de keuze voor tennis, padel of beide en de diverse leeftijdscategorieën .

Aanmelden voor iedere soort lidmaatschap kan het hele jaar door. Via de website vul je het inschrijfformulier in. Vervolgens verstuur je deze door op “versturen” te klikken.

Als er een wachtlijst is zullen we jou hiervan op de hoogte stellen en voegen wij jou toe aan de wachtlijst.

Voorwaarde voor nieuwe leden is wel dat je een incasso machtingsformulier download en deze ingevuld en ondertekend, tesamen met een pasfoto, opstuurt naar de ledenadministratie ([email protected]) .

Het machtigingsformulier en de foto kunnen ook digitaal verstuurd worden. Foto dan wel graag als JPG bestand.

 2)      Hoe moet ik mij afmelden voor een lidmaatschap?

Het zomer- of jaarlidmaatschap dient schriftelijk of per email ([email protected]) vóór 1 januari te worden opgezegd. Voor het winterlidmaatschap is dit vóór 1 september. Bij afzeggingen na deze data maar voorafgaand aan het seizoen wordt er een vergoeding van € 50,- (senior leden) of € 25,- (junior/mini junior leden)  in rekening gebracht. Wordt er opgezegd als het seizoen al begonnen is (dit is ook van toepassing in geval van blessures, operaties e.d), dus na 1 april (zomer- of jaarlidmaatschap) of na 1 oktober (winterlidmaatschap), dan dient men aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen. Uw afmelding gaat in per eerstvolgende seizoen.

In uw opzegging dient u duidelijk de naam, adres en geboortedatum van diegene van wie het lidmaatschap beëindigd moet worden, te vermelden en indien u dit bij de hand hebt, het bondsnummer. Graag horen wij ook de reden van opzegging. U krijgt binnen 14 dagen een reactie op uw opzegging. Heeft u deze dan nog niet ontvangen, neemt u dan contact op met de ledenadministratie. 

3)      Als ik een nieuwe foto wil in de KNLTB clubapp, wat moet ik dan doen?

Deze kunt u zelf vervangen in de app door ter plekke een foto te maken of een bestaande foto te selecteren.  Selecteer in de app de 'Home-functie' Selecteer het camera symbool dat bij de foto huidige verschijnt. De foto wordt wel nog op de ahtergrond beoordeeld en goedgekeurd door de ledenadminstratie.

4)      Hoe kan ik de ledenadministratie bereiken?

Het postadres is:
Ledenadministratie KLTV
Tennisparkweg 1
2221 KT  Katwijk aan zee
Email: [email protected]
Wil je toch telefonisch contact?
We hopen dat je begrijpt dat vrijwilligers niet continu bereikbaar zijn.
Stuur een mail met jouw telefoonnummer aan bovenstaand adres en je wordt terug gebeld.

5)      Hoe krijg ik mijn persoonlijke gegevens afgeschermd op de website?

Als het goed is, kunt u na het inloggen uw persoonlijke gegevens zowel in de app als via de site afschermen, indien u dit wenst. Mocht dit niet lukken, dan graag contact opnemen met de [email protected].

6)      Ik wil mij graag opgeven voor (jeugd) training. Hoe moet ik dit regelen?

Voor training graag contact opnemen met de hoofdtrainer Tjeerd Star, [email protected]

7) Ik heb vragen over het draaien van bardiensten.

Actieve senior leden (dus geen sponsorleden/niet spelende leden G-, of jeugdleden) moeten twee verplichte bardiensten draaien. Er wordt aan het einde van de winter een mail rondgestuurd met daarin de gegevens hoe een lid zelf zijn of haar bardiensten kan inplannen. 

Voor vragen over bardiensten mail je naar [email protected]

8) Wat houdt de gezinskorting in?

Vanaf het tweede gezinslid krijgt ieder lid van hetzelfde gezin een korting van € 20,- op het abonnement. Voorwaarde is dat je op hetzelfde adres woont en betaald via (dezelfde) automatische incasso.

9) Voor welke jeugdleden is het starterspakket bedoeld?

Het starterspakket is voor nieuwe leden tot en met 10 jaar. Let op: als uw kind in het jaar van aanmelden 11 jaar wordt, dan wordt het reguliere jeugdtarief in rekening gebracht. De contributie voor dit pakket bedraagt € 110. Dit is voor contributie, inschrijfgeld en wekelijks 1 training. Na het eerste zomerseizoen wordt dit zomerlidmaatschap automatisch omgezet naar een gewoon jeugdlidmaatschap. Meer informatie over de reguliere jeugdtarieven kunt u vinden op deze website onder Tarieven.

10) Kan ik gespreid betalen?

KLTV heeft de mogelijkheid om de contributie en, indien van toepassing, het lesgeld voor de jeugdleden in termijnen te betalen. U kunt betalen in 1, 2 of 3 termijnen. Als u in 1 termijn wilt betalen hoeft u niets te doen. Wilt u in 2 of 3 termijnen betalen dan kunt u dit per e-mail doorgeven aan de ledenadministratie. Ook bij het verzenden van de factuur kan middels klikken op het icoontje in de factuur ervoor gekozen worden om in meerdere termijnen te betalen. Voorwaarde voor het betalen in termijnen is dat er een machtiging voor de automatische incasso is afgegeven. Het machtigingsformulier is te downloaden via deze website of aan te vragen bij de ledenadministratie.               

11) Leeftijdsklasse ?

Mini: ben je tot het jaar waarin je 11 wordt. (peildatum 01-01 ben je nog geen 10)

Junior: ben je tot het jaar waarin je 18 wordt. (peildatum 01-01 ben je nog geen 17) 

Student: ben je tot het jaar waarin je 25 wordt. (peildatum 01-01 ben je nog geen 24)

Senior: ben je met ingang van het jaar waarin je 25 wordt. (peildatum 01-01 ben je minimaal 24)

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 71 408 2285

KLTV

Tennisparkweg 1
2221 KT Katwijk

KVK-nummer

40445494